2009. június 9., kedd

cuki kollektíva

azbiza 01:00:09: ezt a bekopest ma a csoportlistamra kuldte egy csaj, olvasd el
azbiza 01:00:14: Megkerek valaki legyen olyan cuki es kuldje el nekem vagy mondja meg hol kapok ra a masodik felevi orarendre mert meguntam hogy csak az egyetem nullapluszeggyedik folyosolyan(tuti mindketto elipszilon?...nem..folyosojan..de nem..mind1..folytatva kiveteles gondolatot)kell megnezzem es igy meg 5percet kesek orarol:(..es ha mar igy osszegyultunk akkor infot adnatok mi kell majd a menedzsment vizsgara mert itt sok a konyv egybe ahogy megszamiztam vagy 7-8 is...s remenyekkel tolt el hogy nem kell az egesz..a 2ik reszlettel miahelyzet mikor kell bevallani hogy nem fizetted be??orulnek valaki megbvalaszolna e kerdesek kiveteles sorozatat orultem a szerencsenek!komoly voltam?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése