2009. május 14., csütörtök

búbánathegyi kiruccanás

ChaosGirl
Thu, 14. 05. 2009 - 15:11:12

nah, asszem most van elég erőm h meséljek egy kicsit.
szval szombat reggel 7kor indultunk a suli elől busszal. a szállásunk Esztergomtól nem messze volt. (Búbánatvölgy volt a neve. jó kis név nem?éppen ideális egy osztálykirándulásak xD)odafelé megálltunk Esztergomban és megnéztük a Bazilikát, meg Babits házát. na most ez úgy volt h megnéztük Bazilikát és utána lejöttnk hátul azon a hülye lépcsőn(én már ott azt hittem elzúgok. kicsit szédültem is mert nagyon tériszonyom van:S) és onnan kb fél órát gyalogoltunk a házig. na most iszonyat meleg volt é mindenkinek elege voltmár szinte úgyh a vége az lett h felértünka házig és senki nem akarta megnézni hanem mindenki leült a pasokra és punnyadt. úgyh osztfőnök mondta h oké akk 10 perc pihenő és utána megnézzük. így is lett. aztán visszakutyagoltunk a buszhoz és elmentünk a szállásra. vacsi, kipakolás, pihenés, röhögés, beszélgetés stb. és jött az este. na most khm... tudni kell rólam h nem szoktam inni, csak ünnepekkor a családdal egy kis pezsgőt vagy bort... deee hááát khm szval most egy kicsit többet ittam mint amennyit kellett volna lehet.. de csak annyi volt h nagyon nagyon nagyon jó kedvem lett. és a piát még meg is dobtam egy kis energiaitallal is úgyh "enyéh" bepörögtem aznap este xD
aztán másnap reggel(olyan 2 óra alvás után) indultunk túrázni. elvitt a busz Dömösig és onnan elkutyagoltunk a Rám-szakadékig. azt megmásztuk, aztán onnan fel Dobogókőre aztán onnen vissza Dömösig. ez eredetileg 12 km lett volna, de persze sikerült eltévednünk, mert visszafele más úton mentünk mint jöttünk fel és ezért elvesztünk egy kicsit és 23 km lett belőle. na mindenki nagyon élvezte. de am tényleg én élveztem, csak egy kicsit fájt a fejem e tnap miatt és a lábamat teljesen kitörte a cipő, de am tökjó volt.
aztán vártunk a buszra, hazamentünk. és esete főzött nekünk osztfőhelyettesünk bográcsban paprikáskrumplit. mi pucoltuk hozzá a krumplit meg mi vágtuk fel a hagymát, úgyh mindenki úgy könnyezett a végére hogy csak na:D
aztán újabb éjszaka... hát hasonló volt min az előző éjszaka csak utána kb 3 órát aludtam nem kettőt. (dióhéjban:vizipipa, pia, energiaital, pörgés) másnap meg indultunk haza. útközben megálltunk Visegrádon, ott megnéztük a várat meg boboztunk egyet.
jah és azzt kihagytam h minden esete aaaz "akció" előtt kb 11ig röpiztünk é kb semmit nem láttunk de azért nyomtuk a röpit. xD
nah ez így most elmondva röviden nemtom hogy hangzik, de higgyétek el h iszonyat jó volt xD

JeanClaude17
Thu, 14. 05. 2009 - 16:15:03
nálunk is hasonló volt minden osztálykirándulás :D elsőben annyira beittam mint még soha életemben, de azóta sem sikerült úgy bebasznom. ofő fektetett le aludni és tett mellém egy vödröt... reggelre kilett ürítve a vödör, nemtom h ki vitte ki xD másodikban is készek voltunk, vizipipáztunk és vodka volt benne, utána már csak simán víz, és ofő észrevette h nagy a füst, benézett, ugye minden szobában cigizett meg pipázott, a pipát meg elkobozta mert azt hitte h fű van benne, utána még bevizsgáltatta a rendőrségen xD sztem úgy kiröhögték mint a szart :D idén meg osztálytársam tanyájára megyünk, mert ofőnek combnyak törése volt januárban és nem vállalna be egy túrás kirándulást. szal 3nap sátorozás... mindenki csak piát visz meg sátrat... sztem ez is durvás lesz :D

ChaosGirl
Fri, 15. 05. 2009 - 09:45:43
de én legalább nem hánytam. nekem mondom csak nagyon nagyon jó kedvem volt. jó mondjuk volt olyan aki hányt de én nem. én teljesen normális voltam... mmint ha leszámítjuk h úgy pörögtem mint még soha xD

lassan anonim alkoholisták blogot is nyithatok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése